Disney Epic Mickey: Rebrushed
Disney Epic Mickey: Rebrushed väcker Disneys magi till liv i ett färgstarkt 3D-plattformsspel. Denna vackra remake skickar Musse Pigg på en episk resa genom Ödemarken, ett rike av bortglömda Disney-karaktärer. I rollen som Musse kastar du dig in i en fantastisk värld, beväpnad med färg och thinner, och formar ditt äventyr och denna alternativa världs öde. Varje drag med din magiska pensel spelar roll! Använd färg för att återställa skönhet och harmoni, eller thinner för att förändra din miljö och avslöja dolda hemligheter. Dina val påverkar Musses öde och förändrar utgången i denna konstnärliga odyssé. Kommer du att bli den episka hjälte som Ödemarken behöver? Möt olika ikoniska karaktärer, som Kalle Kanin, Walt Disneys första skapelse, när du reser mellan olika miljöer i Ödemarken. Samla virtuella Disney-pins, ta dig an kreativa utmaningar och avslöja hemligheter samtidigt som du utforskar klassiska plattformsnivåer som inspirerats av animerade filmer och kortfilmer. Det ursprungliga spelet skapades av Warren Spector och har nu omarbetats av Purple Lamp. Disney Epic Mickey: Rebrushed använder toppmodern grafik och förbättrade kontroller för att blåsa nytt liv i en älskad klassiker. Upplev nya Mickeys nya tekniker, som rusning, markslag och sprint. Spelets fängslande berättelse gör det till ett oförglömligt äventyr för både gamla fans och nykomlingar. Följ med Musse Pigg och avslöja mysterierna i Ödemarken i denna hyllning till Disneys arv.