DIRT 5 - Super Size Pack
Innehållspaketet Superstort lever upp till sitt namn med fyra enorma offroad-bilar redo att riva upp all terräng och alla utmaningar. Först, vår omslagsstjärna: Bentley Continental GT Ice Racer. Låt dig inte luras av namnet – även om Ice Racer känner sig som hemma på frusna underlag i New York, Norge och Nepal kan det här monstret bemästra alla underlag i DIRT 5 på sina 22-tumshjul och 626 bhp. Det är den perfekta kombinationen av klass och prestanda. Medan Bentleyn är en del av Rally GT-klassen är Armada Rock Racer vårt andra bidrag till DIRT 5:s monstruösa Rock Bouncer-klass. Den här skrämmande maskinen, med stora räfflade däck och minimalt chassi, är byggd för att klara den farligaste terrängen i Path Finder-evenemang. Cross Raid-klassen får tillskott i Volkswagen Atlas Cross Sport Baja Concept, en uppgraderad version av VW som har hästkrafterna och uthålligheten att erövra alla offroad-utmaningar. Till slut, den unika Rezvani Tank som passar alla underlag. Rötterna går tillbaka till klassikern Jeep Wrangler, men Rezvani Tank har dragit upp reglaget till 11: Råstyrka (över 1 000 bhp!), kaross (skottsäkert pansar!) och vansinniga räfflade däck. Försök tämja den här pansarvagnen i Pre-Runner-klassen. Superstort-paketet utökar karriärläget i DIRT 5 med ytterligare 25 evenemang i ett nytt kapitel. Det finns också två nya sponsorer – Toblerone och Power Maxed – som erbjuder exklusiva belöningar, däribland färgscheman, till sina förare via speciella utmaningar. Utöver allt detta är nya dekaler, nyckelband och mönster inkluderade. Du måste äga DIRT 5 för att använda innehållet i paketet. Det här paketet medföljer i Amplified Edition och Year One Edition (inklusive uppgraderingar).