Direction Quad
Hoppa igenom de farliga träsken när du tar dig an prövningarna från din mästare, den Vise Paddan! Direction Quad är ett 2D-actionäventyr som presenteras i pixelkonststil i fågelperspektiv. Ta på dig rollen som den unga Quad när han hoppar genom träsket i diagonal riktning och samlar mynt och insekter på vägen. Målet är att få Quad från hans liljan till mållinjen på varje nivå utan att krocka med terrängen eller några förrädiska fällor. Allteftersom du tar dig fram blir de labyrintliknande nivåerna mer komplexa! Använd stötfångare för att studsa längs de bästa vägarna, tryck på brytarknappar för att öppna nya vägar och hindra Quad från att kola vippen! Spela om nivåer så många gånger som det krävs, men se upp – det finns större faror som lurar i träsket än vad ens den Vise Paddan inser!