Dino Decoration Pack
Dino Decoration Pack är ett förhistoriskt coolt set med keramikdekorationer i form av fem nya tillbehör till alla dinoälskare, fem nya häftiga dekaler, två oemotståndliga amuletter och en skinande ny glasyr.