Digimon Survive Month 1 Bonus Pack
Month 1 Bonus Pack innehåller följande: - Träningsbar enhet, Extra Monster: Guilmon Guilmon är ett Free Monster som kräver Evolution-föremål som du kan hitta genom att utforska eller strida för att utveckla. Observera att Free Monsters inte kan gå tillbaka i utveckling när du utvecklat dem. - HP Support Equipment Om du utrustar detta på ett monster får det följande effekter: HP återhämtas varje tur, samt Battle Backup+.