Diami Krakens
Diami Krakens Team Lade till fenomenal WR Tyfreak Thrill till Krakens och får nu dödlig hastighet tillsammans med WR Whaling Throttle. Tack vare en förnyad offensiv linje och en galax av starka och pålitliga RB, vilar framgången för detta team på QB Chewa Raviolis axlar. Om försvaret kan hålla sitt kraftfulla spel på nivån, och attacken kan samla alla krafter till en knytnäve, så kan de tillsammans göra oväsen i slutspelet. Hard Schlock Stadium Genom att spela mot eller för Krakens-team kommer du att föras till Hard Schlock Stadium. Denna stadion kan se ut som en solig dag på stranden med sina vattenkanaler och palmer. Men det är mer som en strand som kommer att drabbas av en orkan just nu! Detta sandiga fält är full av förrädiska pirayagropar och är under konstant hot från en muterad daggmask. Musik tema Celebration Nation Författarna: Ty Noam Frankel, Nitai C Boschma, Andrey Vladimirovich Tatarinov Tillstånd av APM Music Denna tillägg kräver ett basspel Mutant Football League.