Dex Demo
Utforska, slåss, prata och hacka dig igenom en stor cyberpunkvärld i detta action-RPG i 2D! En mystisk och utbredd organisation vill se dig död, och samtidigt tar du dig igenom den futuristiska staden Harbor Prime där du får oväntade allierade under ditt uppdrag att störta systemet! I detta Blade Runner-inspirerade cyberpunkäventyr kan du välja din spelstil: är du en tyst lönnmördare, en hackare, en diplomat eller en bra skytt? Dex ger dig en nostalgitripp till gamla plattforms- och actionspel och kombinerar detta med moderna RPG-element. I Dex finner du strider i realtid, en mogen story och interaktiva dialoger. Få din karaktär som du vill – färdigheter, utrustning och förbättringsimplantat som kan ta dig in på nya vägar i spelets öppna värld. Revolutionär hackingteknik låter dig även dyka ner i Cyberspace, där du kan strida mot virus och allt som är mot dig, och du kan även stjäla viktiga data och få dina fiender på fall!