Devil Summoner Ultimate Bundle
Köp ett paket med betalt extrainnehåll för ”RAIDOU Remastered: The Mystery of the Soulless Army” till rabatterat pris. Devil Summoner Ultimate Bundle innehåller följande: – DLC-innehåll – Kuzunoha Village Training (ger tillgång till prövningar med belöningar i form av erfarenhet, spelvaluta och förbättrade värden) – DLC-innehåll – Demons of the Aril Rift (ger tillgång till strider med belöningar i form av specialböcker) – DLC-innehåll – Guest Demons Pack (ger tillgång till populära demoner från Shin Megami Tensei-serien) – DLC-innehåll – Skill Book Pack (förbjudna böcker som ger speciella förmågor) – DLC-innehåll – Survival Pack (ger föremål som hjälper till i strid) *Mer information om varje DLC-föremål finns i deras enskilda listning. *Se till att du inte köper samma föremål igen från innehåll som säljs separat. *Detta paket innehåller inte något gratis extrainnehåll. Du måste ladda ner det separat.