Devil May Cry 5 Deluxe Edition
Den ultimata demonjägaren är tillbaka med stil i spelet som alla actionfans har väntat på. Deluxe Edition innehåller hela spelet plus följande extrainnehåll: - Devil Breaker-vapen: Gerbera GP01, Pasta Breaker, Sweet Surrender, Mega Buster - Dante-vapen: Cavaliere R - Kampmusik: 3 låtar vardera från Devil May Cry, Devil May Cry 2, Devil May Cry 3 och Devil May Cry 4 - Alternativa röster: Style Rank Announcers, Title Calls - Liveinspelade filmsekvenser Obs! Devil Breakers och alternativa musikspår/röster/filmsekvenser kan användas fr.o.m. uppdrag 2. Dante-vapnet Cavaliere R kan användas i spelet efter att Cavaliere har erhållits. Använd Gallery > Jukebox för att byta musikspår/röster och Options > Cutscene för att byta filmsekvenser. Ljudet i de liveinspelade filmsekvenserna finns endast på japanska.