Deus Ex: Mankind Divided - Augmented Covert Agent Pack
Augmented Covert Agent Pack innehåller extrauppdraget Desperate Measures, en kompilering av skins för Adams rustning och trenchcoat, en anpassad pistol och gevär, diverse ammopaket, vapenuppgraderingar, och annat! Med detta paket får du både en ny look och nya verktyg som hjälper dig att spela på ditt sätt.