Detective Stories Bundle
Lös tre fall som väntar på ditt skrivbord: - Dark Arcana: The Carnival - Hitta den försvunna kvinnan på en mystisk skräckkarneval. - Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood - Följ spåret efter en demonisk predikant och avslöja hemligheterna i dimmiga Ravenwood Park! - Noir Chronicles: City of Crime - Följ en kärleksaffär och se vilka dödliga konsekvenser den får!