Destroy All Humans!
Detta är din chans att uppleva den andra sidan av en utomjordisk invasion. I detta actionäventyr kan du spela som utomjordingen Cryptosporidium 137 och terrorisera Jordens invånare för att skörda deras DNA. Ta över hela mänskligheten med en mängd olika utomjordiska vapen, som en strålpistol, analsondpistol, jondetonator, elstrålegevär, ljudbangsvapen, kvantdekonstruerare, ett kraftfullt kärnvapen som kan avfyra radioaktiva bomber, och mycket mer – på land eller i luften. Crypto kan använda telekinesi för att kasta bilar, lastbilar och kossor för att skapa ännu mer kaos eller förklä sig som en ynklig människa. För transport använder du ett jetpack för korta avstånd eller ditt UFO vid längre avstånd när du vill föra bort eller förinta människor. Ta ett stort steg på mänskligheten!