Destroy All Humans! 2 - Reprobed
Crypto är tillbaka med licens att sondera. Den utomjordiska inkräktaren återvänder, ballare än någonsin och nu med könsorgan! Upplev det riviga 60-talet i all dess kemiskt inducerade prakt och ta hämnd på KGB för att de sprängde ditt moderskepp. När du avslöjar vad dina fiender planerar kommer du bli tvungen att alliera dig med just den ras du kom för att förslava.