Despot's Game - Challenges
Jag har byggt en testanläggning med 20 olika uppdrag åt dig. Det finns inget slumpmässigt här – varje föremål ligger på samma plats, varje monster är noggrant utplacerat på sitt eget ställe. Det är bara dina taktiska förmågor som bestämmer vad som händer! Det finns inga slumpgudar i yttre rymden! Om du inte förstår varför du inte lyckas klara spelet så kommer utmaningarna hjälpa dig att förstå när det är läge att köpa några trollkarlsringar eller när uppgradering av en mutation med bonushälsa kan rädda ditt liv. Och när du lyckats med storverk i Herren på täppan kommer Utmaningarna att tjäna som en plats där du kan utföra tester: i en av rundorna slåss du till och med mot min avatar i nivåns andra rum efter att du fyllt på med föremål och mutationer.