Desert Nomad-paket
Ta till dig ökenplaneternas nomadiska livsstil genom att använda de material som lokalbefolkningen använder för att överleva med Desert Nomad-utseendepaketet. Paketet innehåller utseendeföremål för Kay och Nix samt hennes speeder och Trailblazer.