Demonic Weapons Pack
IHIR (svärd) – På demonspråket adalúk betyder namnet "den som", vilket återspeglar mångsidigheten hos detta mäktiga vapen, som är lika effektivt offensivt som defensivt. MARGYR (dolkar) – Namnet kan översättas som "vänner". Dolkarna belönar dem som tycker att sköldar är överskattade och i stället hellre förlitar sig på ett par sylvassa knivseggar. THEHK (hammare) – Betyder "tjuv" på adalúk. Denna hammare dränerar magisk energi vid varje slag och förstärker på så sätt användarens trollformler och handskattacker.