Demonic Designations: Summoner Titles
Nedladdningsbart extrainnehåll som lägger till ytterligare 10 titlar som röstats fram av fans för Raidou. *Detta innehåll blir tillgängligt när spelaren manuellt kan ändra sin titel i spelet genom att nå den rang som krävs. *Ytterligare information om hur du ändrar titel finns i ”How to Use Downloadable Content” i spelets Detective Journal. *Titlarna som ingår i detta DLC varierar beroende på språk.