Demon Hunter: New Chapter (Xbox Version)
Tjugo års fred har fått ett abrupt slut nu när Dawn Harlock, den sista medlemmen i den mystiska demonjägarorden, än en gång måste möta ärkedemonen Ragnar och rädda världen från ondskan. En dag får hon ett samtal från den mystiska doktor Stuart Williams, som hävdar sig vara en gammal vän till hennes fosterfar. Han lovar henne värdefull information om hennes biologiska föräldrar, som kan komma att avslöja sanningen om hennes kusliga förflutna.