Demon Hunter: Chronicles from Beyond (Xbox Version)
”Demon Hunter: Chronicles from Beyond handlar om Dawn Harlock, en rödögd kvinna som måste återvända till sin familjs hus på Iowa Island för att undersöka mordet på professor Ashmore: hennes före detta mentor. Det dröjer inte länge förrän hon hittar spår av fruktansvärda experiment och måste ta sig an en uråldrig ondska från en främmande värld. Under utredningen börjar hon sakta men säkert misstänka att någon – eller något – har stigit in i vår värld från en annan dimension, och att hennes eget mystiska förflutna spelar en viktig roll i det som hänt. Dawn måste nysta i hemligheterna det dunkla huset ruvar på, avslöja mysteriet med det groteska experimentet och ta reda på vad som verkligen skedde den där gången för en massa år sedan, då professor Ashmore såg henne vandra omkring planlöst på ön. Är hennes sanna identitet nyckeln till seger mot ondskan?”