Demolition Derby Pack
Pressa skademotorn i GRID 2 till max när det ikoniska spelläget Demolition Derby från GRID gör en comeback i GRID 2 i denna kostnadsfria nedladdning. Få den klassiska Jupiter Eagleray Mk5 och preja dig fram till förstaplatsen på två rutter på Detroit Demolition Derby Stadium i singleplayer, på delad skärm och online!