Deluxe Weapon: "Samurai Edge - Albert Model"
Den här kosmetiska vapenvarianten läggs till i spelets föremålslåda i Story-läget. Obs! Det här innehållet ingår i Extra DLC Pack. Återbetalningar är inte tillgängliga för dubbla inköp.