Deluxe Edition Content
Kan du inte få nog av Hello Neighbor 2 och den mycket misstänkta staden Raven Brooks? Vi har lösningen! Berika din Hello Neighbor 2-upplevelse med detta Deluxe Edition-innehållspaket. Få chansen att träffa fler grannar och upptäcka deras unika drag, utforska nya platser och testa de avancerade utredningsredskap som du har tillgång till. Deluxe Edition-innehållet inkluderar: Hello Neighbor 2 - Back to School DLC Hello Neighbor 2 - Late Fees DLC Hello Neighbor 2 - Hello-copter DLC Deluxe Edition-innehållet inkluderas även i Hello Neighbor 2 Deluxe Edition.