Deluge
Läget kräver en rollfigur på lägst nivå 30 och stridsrankning på minst 218. Mera, havets drottning, har stigit upp ur havet för att få hjälp att avslöja hemligheten bakom Starros invasion av jorden! En våldsvåg hotar och alla tecken tyder på att Atlantis är inblandade i Starros återkomst! Hjälp Mera och Aquaman att sätta stopp för Starros invasion, eller hjälp oceanernas härskare att lägga beslag på Atlantis tron i uppdateringen Deluge! Deluge ger permanent tillgång till en uppdaterad Central City Deluge-zon med nya dags- och veckouppdrag, en Duo för 2 spelare, ett Alert för 4 spelare och två räder för 8 spelare i både normal- och elitläge! Vinn nya trick, starta fler samlingar och kämpa om ny utrustning inspirerad av Mera! Deluge är gratis för medlemmar.