Deceit 2: Cowboy Pack
Bär sheriffstjärnan som Sheriffen, den som obevekligt jagar rättvisa! Med din pålitliga revolver skjuter du mål på avstånd och förföljer dem i skuggorna. Detta paket ger dig vår senaste roll för Förbannade, Shroud, och ett listigt nytt föremål: Björnfällan. Terror: Sheriff Sheriffen var en gång den ensamma beskyddaren av ett litet samhälle i den sydvästra öknen, metodisk och skoningslös i sin rättskipning. Men en dag lämnades stadens portar mystiskt öppna, vilket lät banditer plundra bosättningen och terrorisera alla som bodde där, tills bara Sheriffen fanns kvar i livet. Hemsökt av sina misslyckanden vandrar Sheriffen från ritualplats till ritualplats för att hämnas sitt gamla hem och hitta någon form av försoning eller frid. Dödöga Sheriffen avfyrar sin pistol på avstånd, tömmer Förstånd och saktar ner träffade offer. När ett offers Förstånd har reducerats till noll kan Sheriffen skjuta offret mellan ögonen på nära håll. Dålig vana Sheriffen tar ett djupt bloss av sin cigarr och blåser ut en rökring omkring sig som saktar ner och tömmer Förstånd hos offer som fastnar i molnet. Skugglöpning Sheriffen sveper in sig i rök och försvinner, och får kraftigt ökad rörelsehastighet under en kort tid. Förbannelse: Shroud En stolt duellant från det förflutna, Shroud, söker bara en sak: en ärofull duell till döden! Utmana dina motståndare en efter en, eliminera dem och bli den sista och enda överlevande. Föremål: Björnfälla En grym fälla byggd för att straffa oförsiktiga steg. När den har placerats ligger den och väntar tills ett offer utlöser den, och slår sedan igen med brutal kraft. Den som fastnar blir kortvarigt orörlig, skadad och sårbar, vilket ger Terror den perfekta chansen att närma sig.