Death's Door
Att skörda själar hela dagarna kan bli långrandigt, men det är hederligt arbete för en Kråka. Jobbet blir livligare när själen du ska hämta blir stulen och du måste jaga en desperat tjuv till en värld där döden inte satt sin fot – där varelser bara fortsätter växa och blir alltmer drivna av girighet och makt.