Deathbound – Ultimate Edition
Hänge dig helt åt den ultimata Deathbound-upplevelsen. Bli en av de första som möter fler av Akratyas fasor. Utgåvan innehåller: Deathbound, hela spelet: Ett unikt gruppbaserat Soulslike-spel som utspelar sig i en obarmhärtig värld där religion och vetenskap krockar. Legacies of Ziêminal skin-paket: Två exklusiva skins. ‘Accepted By Death’ DLC: 3+ timmar med ytterligare spelbart innehåll, tillgänglig vid ett senare datum.