Deadside: Supporter Pack
Ett paket för dig som vill gå steget längre för att stödja utvecklarna av Deadside. Innehåller: - 18 extra förvaringsplatser i säkerhetszonen - Supporter-skins för startföremål: Kniv Tändare Kamouflerad T-shirt - Ytterligare föremål: Walkie-talkie Kikare Plunta Kniven, tändaren och T-shirten ersätts automatiskt med de speciella supporterpaketversionerna. Alla de ytterligare föremålen hittar du i ditt förråd. Stort tack för ditt stöd!