DEADCRAFT Demo
I DEADCRAFT Demo kan du spela två timmar av det actionspäckade spelet och lära dig grunderna i hur man överlever i ödemarken. Använd byten från besegrade fiender och skapa vapen och verktyg genom systemet för zombieproduktion. Sätt sedan deras lik i jorden så växer lojala anhängare som hjälper dig i strider fram! Demoversionen innehåller allt du behöver för att njuta av apokalypsen till fullo! *Sparade data från demoversionen kan inte överföras till den fullständiga versionen.