Dead Rising 4
Dead Rising 4 innebär återkomsten för fotografen Frank West i ett helt nytt kapitel av en av de mest populära zombieserierna någonsin. Alla klassiska inslag från den banbrytande serien är tillbaka, inklusive ett massivt utbud av vapen och fordon som spelare kan kombinera på mer eller mindre praktiska sätt mot den vandöda armén. Spelare får även chans att uppleva nya ambitiösa funktioner som nya zombieklasser, EXO-dräkter och samarbete för fyra spelare. Med intensiv action och anpassningsmöjligheter utan like levererar Dead Rising 4 en adrenalinstinn upplevelse där spelare får utforska, samla och kämpa för sin överlevnad i en öppen värld. Släpps i vinter på Xbox One och Windows 10.