Dead Man´s Diary
Du står ensam i en värld full av faror! Du kan bara dricka om du hittar vatten, överleva natten bara om du har en säker sovplats - äta bara det du har hittat eller jagat. Utforska en förstörd värld och upplev en mörk historia. Dead Man's Diary är en unik blandning av element från flera genrer. Spelupplägget tar med sig typiska överlevnadsfunktioner som att skapa föremål eller utforska en fientlig värld, inklusive behovet av att hitta sovplatser eller mat, men berikar spelprincipen med en spännande berättelse och realistiska pussel.