Dead Island: Riptide Definitive Edition
Fortsätt berättelsen om zombieutbrottet och se hur paradiset förvandlas till ett helvete – i ny, omarbetad version Från paradis till helvete! Välkommen till en nervkittlande zombieupplevelse du sent kommer att glömma – nu vackrare än någonsin. När du hamnar mitt i en fullskalig zombieapokalyps på den tropiska ön Banoi måste du göra allt för att överleva! Dead Island-upplevelsen Mosa huvuden, krossa skallar och gör slarvsylta av dina fiender i en blodig kamp för överlevnad och utforska en enorm öppen värld i det storybaserade samarbetsläget. Innehåller allt tidigare släppt DLC.