Dead Island 2 (Windows)
Den älskade zombiesagan är tillbaka med en unik blandning av skräck, mörk humor och galen zombieslakt. Gör dig redo för ett episkt äventyr. Dead Island 2 är ett spännande, snyggt och variationsrikt rollspel i förstapersonsperspektiv som är fullt av zombier. Utforska ett Los Angeles dränkt i blod. Möt coola karaktärer. Döda otaliga fiender på brutalast möjliga sätt. Och utvecklas till den ultimata zombiedödaren! INNEHÅLL Utforska Los Angeles – besök några av de mest ikoniska platserna i Änglarnas stad i en spännande resa som bland annat låter dig njuta av ett blodbesudlat Beverly Hills och säga hej till de stapplande liken på strandpromenaden Venice Beach. Brutala närstrider – upplev några av de mest intensiva, grafiska och kladdiga förstapersonsstriderna som skådats, och kötta dig igenom zombiehorden med massvis av vapen och taktiska (för att inte säga brutala) åtgärder. Hugg, krossa, bränn eller slit isär zombierna, och älska varje sekund av det. Bli den ultimata zombiedödaren – det finns sex karaktärer att välja mellan som alla har sin egen unika personlighet och dialog. Anpassa varje karaktärs förmågor i detalj med ett helt nytt förmågesystem som låter dig prova nya helgalna sätt att spela när du vill. Zombieinfektion – redo att uppleva spelhistoriens mest avancerade styckningssystem? Vårt LA kryllar av zombier som ser realistiska ut och reagerar naturligt. Det finns massvis med zombietyper i Dead Island 2 som alla har sina egna mutationer och attacker, och rent visuellt finns det hundratals LA-baserade varianter. De ruttnande liken är det ruttnande hjärtat i det här spelet. Våra monster tar verkligen fram det värsta i Los Angeles-borna. Kan du överleva? Ett filmiskt samarbetsäventyr – Dead Island 2 är en sann rollspelsupplevelse med många häftiga uppdrag, härligt utflippade karaktärer och en spännande historia. Omspelningsfaktorn är skyhög. Som grädde på moset finns ett helgalet samarbetsläge för upp till tre spelare. Räkna med att stanna länge i LA. Gäller endast kunder i Tyskland: När zombier besegras kan spelare inte längre göra skada på eller stympa zombielik. USK-spelare kan spela samarbetsläget med internationella spelare genom väninbjudningar och genom att gå med vänner. När det gäller offentlig matchning kan USK-spelare bara spela med andra USK-spelare.