Dead End City
Skjut dig fram genom postapokalyptiska ödemarker i ett shoot'em up med retrokänsla! Civilisationen har gått under, och de få återstående överlevarna är nu leksaker åt Scorpio, ett gäng postapokalyptiska ligister. Din lilla bit av himlen utsattes för en räd, och dina nära och kära har förts bort till Scorpios fästning. Med inget mer att förlora tar du dig ut på vägen, rustad till tänderna och redo att kämpa dig genom deras territorium för att få ett slut på deras styre. Dead End City är ett postapokalyptiskt vertikalt skjutspel. Du kör en tungt beväpnad bil kallad Chariot ut i ödemarken för att rädda dina nära och kära från Scorpio, ett gäng som har tagit över det lilla som finns kvar av mänskligheten. Bränslet minskar konstant, så se till att samla in så mycket du kan annars kommer din resa att få ett plötsligt slut. Återupplev spänningen i 90-talets arkadklassiker i top-down shoot'em up-stil!