Dead by Daylight: Tools Of Torment-kapitlet
Dead by Daylights Tools Of Torment-kapitel innehåller den nya mördaren The Skull Merchant och de två nya överlevarna Thalita Lyra och Renato Lyra. Kartan Shelter Woods har också uppdaterats och innehåller nu The Skull Merchants jaktläger. När du köper det här tillägget låser du upp 3 exklusiva kosmetiska föremål: The Skull Merchants Slipshod Prototype, Thalitas Golden Ambition och Renatas Golden Touch. Mördaren är The Skull Merchant. Hon samlar sina offers ben på hög och hon är ständigt på jakt efter ett värdigt byte. Med ögon i skyn ser hon till att ingen kan undgå henne. Dead by Daylight: Tools of Torment innehåller även två överlevare – syskonen Thalita och Renato Lyra. Förr var de två av samhällets stöttepelare, men en dag gick deras högtflygande drömmar om intet, spårlöst försvunna i en mardrömslik dimma.