Dead by Daylight: The 80's Suitcase Windows
Våra kära off… vänner har bestämt sig: om de måste bli brutalt mördade kan de åtminstone bli det med stil! Silon är en av de äldsta byggnaderna på Coldwindgården. Den stod i över femtio år innan den stora stormen 1984 rev ner hela strukturen. Det skulle dröja flera dagar innan lokalpolisen hittade tolv kroppar begravda i ruinerna – antagligen förbipasserande som försökt fly undan stormen. Utredarna upptäckte att en bärande balk, som förmodligen knäckts i den hårda vinden, var orsaken till tragedin. Under all bråte låg offrens svårt sargade kroppar, i princip oigenkännliga. Det var bara den otäcka sörjan som rann ut på marken som gjorde det möjligt att hitta offren. Nyligen upptäckte en liten grupp (som snart kommer att bli ännu mindre) en resväska full med kläder i ruinerna. En välkommen förändring och en hyllning till slasherfilmernas gyllene era. Klä din favoritöverlevare i klassiska plagg från 80-talet!