Dead by Daylight: Hellraiser-kapitlet
Hellraiser är ett nytt kapitel till Dead by Daylight. Det innehåller en ny mördare: Pinhead. När du köper tillägget låser du upp både den nya mördaren och en exklusiv utsmyckning: Lament Configuration. Den nya mördaren Pinhead är en demon för vissa och en ängel för andra och leder en grupp utomdimensionella väsen kallade Cenobites. Pinhead använder krokar och kedjor för att slita sönder sina offers kroppar – och själar – när han utforskar varandets mörkaste djup genom både njutning och smärta. När pusslet Lament Configuration – en nyckel till Pinheads dimension – upptäcktes och öppnades i Varelsens värld anlände han, redo att utsätta alla som stod i hans väg för ljuvligt lidande.