Dead by Daylight: Headcase Windows
Head Case inkluderar: Dwight: Preppy Flatcap och Millennium Dwight En elegant beige hatt som lämpar sig för såväl snofsiga golfturneringar och dödliga turer runt MacMillan Estate. En schyst frisyr eller resultatet av extrema motvindar? Vem vet! Meg: Tier III Braids och Jogging Headband Mästerliga flätor och ett modernt svettband som håller dig varm under morgonens joggingtur. Nea: Night out Nea och Melonade En kaxig makeup som ingen kommer missa. En avslappnad och tillbakalutad stil som samtidigt är stark och unik. Ace: White Panama och Tomstache En snygg hatt till en snygg man, samt en fabulös mustasch med imponerande täthet. Claudette: Myopian Frohawk och Colorful Headscarf En frisyr för en segersäll krigare, samt en färggrann scarf lindad runt en slarvig hårknut. Jake: Modern Explorer Beanie och Jakebun Jake har alltid varit kreativt tillbakalutad och här har han förvandlat sin ordinära frisyr till ett extraordinärt statement.