Date Z Demo
Välkommen till det hjärtskärande äventyret "Date Z", en oväntad vändning på high school-drama, mystik och romantik. Som senior transferstudent går din debutvecka på en ny skola in i en extraordinär kapplöpning mot tiden. Det handlar inte bara om att skaffa vänner eller klassen. Din överlevnad beror på en uppgift: att hitta ett datum på fredag. Denna pittoreska gymnasieskola i småstad ligger inbäddad på en gammal, övergiven militärflygbas fylld med låsta dörrar och dolda passager. Under gymnasielivets rutin rör sig något oroande som kastar en olycksbådande skugga över skolan. Men att lösa det mysteriet kan vänta. Först måste du hitta din dejt och säkerställa din överlevnad. "Date Z" kombinerar mästerligt en visuell roman dejtingsim med ett gåtfullt mysterieäventyr. Gå igenom gymnasielivets labyrint, charma potentiella dejter och fatta beslut som kommer att forma ditt och omgivningens öde. FUNKTIONER: Valstyrd visuell roman Dating Sim: Dina beslut avgör förloppet för din berättelse och berättelsens resultat. Vinn hjärtan, säkra det avgörande datumet och se till att du överlever. Flera slut: De vägar du väljer leder till olika resultat, och erbjuder ett unikt slut varje gång du spelar. Varje val räknas. Dejta fem unika karaktärer: Ge dig ut i gymnasieromantik med fem distinkta tjejer, var och en med sin egen individuella personlighet, bakgrund och kanske en roll att spela i det dolda mysteriet. Utforska flera tidslinjer: Med en mystisk enhet kan du navigera genom olika tidslinjer, avslöja unika scenarier och fördjupa din fördjupning i gymnasiedramat. Utforskning av skolcampus: Upptäck hemligheter inom den invecklade arkitekturen på din skola, en före detta militärflygbas. Nyckeln till överlevnad kan vara närmare än du tror. Vackra bilder i komisk stil: Fördjupa dig i den pulserande världen av "Date Z", väckt till liv av fantastiska handritade bilder i komisk stil. I "Date Z" blir den enkla uppgiften att hitta en dejt på fredag ​​en fråga om liv och död. För varje ögonblick som går ställs du inför nya utmaningar, nya val och nya möjligheter till kärlek och överlevnad. Klockan tickar.