Darwin's Paradox!
Förbeställ Darwin’s Paradox! idag och lås upp två exklusiva dräkter – Psyched och Dotted – som bara finns som förbeställningsbonus. Svida om i stil när Darwin ger sig ut för att rädda världen! Ge dig ut på ett storslaget äventyr värdigt en äkta animerad film med Darwin, en bläckfisk lika charmig som han är smart, riven ur havet och instängd i ett massivt och mystiskt industrikomplex. Med sin extraordinära intelligens och otroliga förmågor – simning, kamouflage och många andra fascinerande färdigheter – hjälp honom att övervinna de mest formidabla fällorna och farorna i detta fängslande plattformsspel, äventyr och pusselspel. I havets fridfulla vidd, utforskar Darwin, en ung bläckfisk, djuphavet... tills en märklig ljusstråle tränger igenom avgrunden och drar honom mot ytan. Han kastas ut ur sin vattenvärld och vaknar desorienterad mitt på en gigantisk skrotupplag, uppbackad av en olycklig fabrik. Men något är fel. Mellan de hotfulla maskinerna, de konstiga stridsvagnarna och de mystiska och farliga varelserna och karaktärerna som bebor platsen inser Darwin att han är i fara. För att återvända till havet måste Darwin överlista, utvecklas och avslöja för spelarna genom sin resa mysterierna med en konspiration som går utöver allt man kunde ha föreställt sig... och som mycket väl skulle kunna besegla mänsklighetens öde! Huvudsakliga spelfunktioner: Ett storslaget äventyr värdigt en animerad film: Med rik konstnärlig riktning och en levande värld fördjupar Darwins Paradox dig i ett visuellt och känslomässigt epos där varje detalj avslöjar mer av dess otroliga historia. Originalspel: Spelet erbjuder en perfekt balans mellan plattformssekvenser och ögonblick av pussellösning: Simma, gömma sig, infiltrera, hoppa och använd en bläckfisks extraordinära förmågor för att avancera i ditt äventyr, undkomma farliga situationer eller lösa spelets många pussel. En levande och interaktiv värld: Upptäck vidsträckta nivåer med en unik och polerad konstnärlig riktning, fylld med pussel, faror och överraskande varelser och karaktärer. En uppslukande och gripande berättelse: Mellan humor, känslor och spänning tar Darwin dig med på en minnesvärd odyssé.