DARQ Complete Edition
DARQ låter dig utforska Lloyds drömmar, som snabbt blir en ond cirkel av mardrömmar. Pojken vill helst av allt vakna upp, men varje försök att vakna tar honom djupare in i hans undermedvetna. Lloyd måste anpassa sig efter den här nya världen, glömma allt han vet om gravitation och gnugga geniknölarna för att lösa de pussel och överlista de varelser som lurar i DARQ. Kan du ta reda på vad Lloyds drömmar betyder? Complete Edition innehåller: DARQ – Grundspelet. The Tower DLC – Lloyd vaknar i sina drömmar än en gång, denna gång i ett torn fyllt med många nya mysterier, pussel och läskiga varelser. The Crypt DLC – Nya mardrömmar med nya spelelement och pussel i en gravkammare full av obehagliga överraskningar. Du behöver inte ha klarat grundspelet för att spela DLC:erna.