Darksiders 3 DLC Bundle
The Crucible I det här mäktiga stycket med digital härlighet kan tävlande vänta sig en riktigt omskakande upplevelse: Crucible! En legendarisk utmaning som omtalas med vördnad över hela universum. Inte ens skaparen själv hade kunnat föreställa sig en så storslagen tillställning som den man hittar i den här legendomspunna arenan. Keepers of the Void På uppdrag av Vulgrim måste Fury bege sig till Serpent Holes för att besegra ett uråldigt hot som lever där. Helt nya platser, pussel och fiender väntar på chansen att få testa Furys förmågor. Som belöning kan hon låsa upp helt nya vapenformer för Hollows, liksom det största priset av dem alla: Abyssal Armor.