Dandy & Randy DX
Dandy and Randy är ett klassiskt spel i 2D i uppifrån-ner-perspektiv med två av de sämsta arkeologer som någonsin sett dagens ljus. Dandy och Randy är två arkeologer med ett dilemma. De är skyldiga banken massor med pengar och de behöver betala tillbaka på något sätt, annars är det ute med dem! Som tur är har de just fått veta att en mytomspunnen, mystisk ädelsten ska finnas på en avlägsen ö. Kan de hitta den, återbetala sina skulder och på samma gång bli rika? Det är upp till dig! Innehåll: * Spela solo eller med andra i lokalt co-op. * Bekämpa många olika fiender. * Upptäck massor av skatter – vissa gömda, andra inte. * Lös pussel. * Gullig konststil som passar alla åldrar! * Gömda nivåer och mycket mer.