Dance Central Spotlight
Det senaste spelet i den prisbelönta Dance Central-serien fokuserar på det viktigaste, sjävla dansen. I Dance Central Spotlight kan du anpassa koreografin mer än någonsin med fler rörelser per låt och ett enormt arkiv där du kan köpa ytterligare låtar. Du kan dansa dig svettig i ett utökat Fitness-läge med specialutformade fitnessprogram. Eller använda Practice That för att öva på svåra steg direkt medan låten pågår. Och koreografierna har utformats för att passa både nybörjare och dansproffs så att alla kan ta plats på scen.