D-topia
Kliv in i D-topias värld i detta pusseläventyr med lugnt tempo. I D-topia är livet kurerat av artificiell intelligens för att maximera lyckan. Som ny "facilitator" är det upp till dig att lösa pussel för att hålla D-topias invånare lyckliga och anläggningen igång.