Cyber Tank Pink (Windows)
"Cyber ​​Tank Pink" är ett utmanande pusselspel som lägger till olika mekaniker utöver Sokoban-genren: - Skottreflektioner; - Förstörbar is; - Smulande golv; - Fiender som kan flyttas; - Vatten som kan korsas genom att lägga block i det; - Teleportering; - Transportband; - Samlarbonusar; - Och så vidare!