Cyber Citizen Shockman
Allt var tipp topp i Tasukes och Kyapikos liv tills den ödesdigra dagen när de vaknade upp som den cybernetiska Shockman! Tack vare den genialiske Doc har de fått chansen att bli cyborger och rättvisans försvarare, med uppgiften att förgöra Evil Group som terroriserat staden. Problemet är att de bara har 18 dagar på sig att få jobbet gjort och bli människor igen. Uppfyll ditt öde som rättvisans försvarare och återställ lugnet i staden! Innehåll: * 18 spännande plattformsnivåer med många olika vägar att utforska * En mängd uppgraderingar att låsa upp * Bildgalleri med handritade skannade verk * Valfritt ord annat än “fuskmekanismer” * Bakåt-/framåtspolning * Helt ny engelsk översättning, plus den japanska originalöversättningen * Komplett engelskt och japanskt användargränssnitt! * Sparar statistik! * CRT-filter!