Cup Heroes - Hero’s Path
Cup Heroes - Hero’s Path innehåller: - 800 mynt - 500 diamanter - 20 episka nycklar - 800 hjältemynt Stärk dina hjältar, lås upp unika förmåner och nå nya höjder med varje uppgradering.