Cup Heroes - Champion’s Path
Cup Heroes - Champion’s Path innehåller: - 1600 mynt - 1000 diamanter - 30 episka nycklar - 1600 hjältemynt Stärk dina hjältar, lås upp unika förmåner och nå nya höjder med varje uppgradering.