Cup Heroes - Advanced Merge Master
Cup Heroes - Advanced Merge Master innehåller: - 2500 mynt - 500 diamanter - 50 sällsynta nycklar - 50 episka nycklar Slå ihop identiska föremål för att skapa starkare versioner och låsa upp nya bonusar som gör dina hjältar ostoppbara.