Crysis Remastered Trilogy
Crysis Remastered Trilogy inkluderar: Crysis Remastered: Det som börjar som ett enkelt räddningsuppdrag förvandlas snart till ett nytt krig, när utomjordiska inkräktare väller ut över en nordkoreansk ögrupp. Du spelar som supersoldaten Nomad och är beväpnad med en kraftfull nanodräkt, som har hastighets-, styrke-, skydds- och osynlighetsförmågor. Använd den stora arsenalen med modulära vapen och anpassa din taktik och utrustning för att besegra dina fiender i en enorm öppen värld. Crysis 2 Remastered: Utomjordingarna har återvänt till en värld som härjas av klimatkatastrofer. Inkräktarna ödelägger New York och påbörjar ett anfall som kan utrota hela mänskligheten, och endast du har tekniken att leda motståndet. Du har en uppgraderad Nanosuit 2.0 som du kan anpassa i realtid tillsammans med dina vapen för att låsa upp kraftfulla nya förmågor som hjälper dig att rädda mänskligheten. Crysis 3 Remastered: Du återvänder till kampen som supersoldaten Prophet och sökandet efter utomjordingen Alpha Ceph fortsätter. Nu måste du även exponera sanningen bakom företaget C.E.L.L., som har gjort New York till en växande urban regnskog skyddad av en stor nanokupol. Kämpa dig igenom sju olika distrikt och utplåna dina motståndare med den råa kraften i din nanodräkts överlägsna teknik eller använd smygteknik för att uppnå dina mål och bli mänsklighetens tysta räddare. Rädda världen på ditt sätt, med din nya och dödliga Predator Bow.